Friday, December 9, 2011

Sinetron Nada Cinta

Alamak kawan kawan alam maya cik mai semua!..cik mai telah terJATUH hati pada sinetron ini...sangat Best untuk ditonton..sampaikan sanggup tengok citer nie dari Tentang Dhia...Bagaimana kah ini?..hehe..

Nada Cinta adalah drama lipur lara muzikal yang ditayangkan di Indosiar yang diciptakan oleh MD Entertainment pada tahun 2011 pertama tayang mulai sejak tarikh Isnin, 17 Januari 2011 dengan lagu tema soundtrack yang diambil berjudul Nada Cinta memasang lagu soundtrack drama lipur lara Nada Cinta ini dipilih lagu berjudul sama yakni Nada Cinta yang penyanyikan vokal oleh Mikha Tambayong Feat. Randy Pangalila, Dewi Sandra dan Michella Puteri. Drama lipur lara ini dibintangi oleh Mikha Tambayong, Randy Pangalila, Olla Ramlan, Luna Maya, Primus Yustisio, Michella Puteri dan Dewi Sandra setiap hari pukul 7.00 petang. Sinetron ini akan ditayangkan di Malaysia di Astro Ria pada 27 September 2011, tayang setiap hari Isnin - Jumaat, pukul 06.30 petang.

Walaupon citer ini memang sesuai untuk remaja..tapi mak2 orang macam cik mai pon boleh je layan...cer baca SINOPSIS dia..

nak tau best ke tak...cer tengok...cer tengok...

p/s -

2 comments:

Alin In D House said...

kah.kah... last2 cik mai jatuh hati ya dengan sinetron itue. ya adalah layankan aja! gua kadang2 tyme liburan engak tiada cerita layan juga.... back to back gitu!

Myra Jay said...

Memang kalau dah sekali ter'layan' citer Indon ni jawabnya melekat la ;)

© Copyright 2018 | ALL Right Reserved to Mrs Jzizan. Design By Nurrul