TABUNG ZJ

Wednesday, October 10, 2012

Sakit Dada

Adoi...sakitnye dada cik mai ni...tak boleh nak bernafas..muka pon jadi panas terus bertukar kemerahan...tula, kalau terlewat makan je atau skip makan mula la jadi cam gini..

Cik mai mesti kena makan on time kalau tak mula la hangin satu badan..yang ni pon cik mai bubuh minyak angin banyak2 kat dada..barula dapat sendawa sikit..belum lega sepenuhnya tapi bolehla melegakan sikit sakit di dada cik mai ni....

Cik mai memang kena makan nasi..WAJIB...perut melayu la kata kan..hehe..kalau tak makan nasi memang akan jadi cam gini..merana wooo......

Mula mula takut jugak ada SAKIT JANTUNG ke cik mai ni...selalunya sakit dada ni dikaitkan ngan jantung kan...huhu...


P/S - Breakfast lontong Singapore + tea tarik, Lunch nasi + Kari ayam + telur masin...

7 comments:

wardah @ fie shah said...

Kalau lambat makan terus jadi moody..

Momma AA said...

cik mai terbaek... leh bwk gi majlis.. huhu...

Myra Jay said...

Cik Mai ada p chek tak?
Ada penah kena gastrik?

Myra Jay said...

Singgah pagi Isnin, cik Mai sihat ke?

Cik Mai said...

myra...xda ape pon..cuma angin..hehe..

Cik Mai said...

makan tu penting..hehe

Cik Mai said...

tasha...hehe...makan itu wajib..