Friday, October 4, 2013

Sembelit


Zameer sembelit..

Punya la menangis macam kena pukul..ingatkan ape rupanya tak boleh nak membuang air besar..


Mama membebel cakap Zameer ni " tula tak nak minum air suam..asyik minum air manis je.."

Sekali en asben cakap "eleh..ikut perangai sape..awak pon sama camtu.."

Erk..terkena cik mai tau..hehe..


Cik mai memang sukar sikit nak membuang air besar ni..kadang2 tu memang sembelit...seksa tau..


TAPI..

Sejak amalkan Pati Delima Gulsan ni..dah okay sikit..muka ada senyum..haha...
memang melawaskan..korang yang alami sembelit tu boleh la cuba..

InsyAllah mudah sikit proses pengeluaran..


P/S- cuti takde, camne nak cuti raya ni..

2 comments:

Miss Meen said...

Haii I follow u!!!
YUP betul dan sokong sangat kalu selalu amalkan pati DELIMA GULSAN tuh mmg lawas berak..kikiki sedap jee...mmg xda masalah nk teran ke apa kan...lagi lagi kita perempuan...xelok naa teran teran ni...hihihii kepada yg belum mencuba tuh selamat mencuba hehehhe

Myra Jay said...

Myra penah amik pati delima ni :)
Memang melawaskan ;D

Best Friend sudah mari

setahun 4 bulan .