TABUNG ZJ

Monday, October 28, 2013

Pra diet

Pra diet

Sebenarnya niat di hati tu memang nak memulakan diet Atkins minggu lepas, tapi banyak bebeno dugaan MAKANAN yang mendatang..hehe..Tak boleh nak tahan..

Hari Isnin 21 Oktober, bila timbang berat 68kg
Pagi brekfes mihun goreng, dodol, roti dan air suam (awal2 lagi dah fail hehe)
Lunch ayam goreng dan sayur sawi
Dinner pulak bihun goreng..
Memang hancuss diet..hahaha

Hari kedua, 22 Oktober
Bekfes telur rebus dan sosej
Lunch ayam goreng dan sayur bayam
Petang makan roti separuh (lapo sangat)
Dinner ketiau goreng
Separuh Hancur diet...hehe

Hari ketiga 23 Oktober
Bekfes scramble egg dan air suam
Lunch sayur bayam + ikan masak asam
Dinner mee goreng 

Hari Keempat 24 Oktober
Bekfes omellete set (roti sekeping, hash brown)
Lunch chicken grilled
Dinner sayur bayam + ayam

Hari Kelima 25 Oktober 
Bekfes Sandwich dan roti sardin
Lunch Buah-Buahan 
Dinner Sayur bayam

Hari Keenam 26 Oktober
Bekfes Roti
Lunch Kopok Lekor
Dinner bihun sup

Hari Ketujuh 27 Oktober
Bekfes roti
Lunch roti
Dinner roti


Bila timbang still sama je berat hehe..sebab walaupun tak makan nasi dan minum air manis..cik mai tetap amik carbo yang lain dan TIDAK bersenam langsung...

Takpe usaha lagi minggu ni...




Berat Terkini 65 KG...

1 comment:

Sumijelly Sumi said...

sumi pun sdg diet gak.. tgk try sikit2 kurangkan makan..hik3

Sumijelly.com