TABUNG ZJ

Thursday, March 6, 2014

Laju ke?

Maaf sangat2 ye..cik mai memang tak perasan pulak yang cik mai bawak kereta laju...hihi..
Rasa macam perlahan je..tak tau la kalau kita kat dalam rasa macam tak laju tapi sebenarnye laju..haha...
Petang ni masa nak amik Zameer dari school ada parent cakap cik mai laju bawak keta...erk..maaf sangat ye..mulai esok cik mai berazam akan bawak perlahan aje..
Tetiba rasa tersedar,mungkin juga ini peringatan kepada cik mai supaya lebih berhati-hati..mungkin Allah ingin menyedarkan cik mai..Ya Allah betapa hamba mu ini khilaf dalam menjalani rutin harian..nasib baik belum berlaku apa-apa yang tak diingini..
InsyaAllah..cik mai insaf..dan akan cuba memperbaiki diri ini..

Mari lah kita berubah ke arah yang lebih baik...

1 comment:

Uni Aqilah said...

betul juga tu. kadang2 kita drive rasa biasa je, tp orang lain cakap kita bawa laju.