TABUNG ZJ

Tuesday, September 17, 2013

Ragam Zameer

Rasanya cik mai dah lama tidak berkongsi cerita Zameer di blog ni..busy bebeno la katakan...Zameer sekarang makin pandai berkata-kata dan dah pandai melawan cik mai....ada je yang tak kena...orang tua-tua cakap kalau anak lelaki ikut muka mak sejuk kan, tapi kitorang asyik nak bergaduh aje...Zameer lebih ngam dengan ayah dia..ngan mama dia suka gaduh...adoi la anak mama sorang ni....mama kena dapatkan genag lain la macam ni..baru ada geng...kalau dapat gigirl lagi best...hehe...angan-angan je...belum ada rezeki lagi...

Raya aritu kitorang balik Perak...Zameer kalau suruh bergambar ada je mimik muka dia buat..susah nak dapat yang dia pandang kamera...susah betoi anak mama ni nak bergambar..cik mai pulak memang tak amik gambo banyak sebab dah gemuk so tak best tengok muka sendiri..hehe

Meh cik mai tepek cikit gambo masa raya aritu..jom layan...





No comments: