Thursday, July 5, 2012

Mr. fridge pliz be nice¡

semalam dia mula buat hal..tak sejuk langsung..ais batu pon mencair je..


dah la ayam baru je bli,tak pasal2 tumpang peti ais jiran sebelah umah..adoi, cik mai malas nak beli yang baru lagi sebab ingat dah pindah rumah baru nanti baru nak beli..tapi mengapa sekarang nie dia buat hal pulak...

Cik mai nak pegi hantar repair dulu, kalau tak okay baru beli yang baru....adoi...berapa banyak makanan kena buang gara2 dah tak elok dan tak boleh simpan lama..seperti kek dan nugget..huhu

Semalam paper account susah jugak..tapi cik berjaya menjawab semua soalan dan membuat FORMULA rekaan sendiri..haha..mesti pengsan pemeriksa tue nanti...takpe janji ada jawapan dan jalan kerja kan..betul atau tak belakang citer...hehe...






p/s - ada kaitan tak dengan peti ais rosak dengan bil elekrik yang melambung mahal bulan nie?..erm...

2 comments:

Hartina Arssid said...

Awal2 bulan biasalah mesti ada jer sebab duit keluar kan....hehehe takpelah Cik Mai keperluan hantar repair jelah jawab nyer :-)

Cik Mai said...

tula..nak tak nak kena jugak..sebab benda penting..hehe

Best Friend sudah mari

setahun 4 bulan .