TABUNG ZJ

Tuesday, May 15, 2012

Zameer kena demam campak

2minggu lepas zameer telah dilanda demam..ingatkan demam biasa..cik mai bawak la pegi DEMC, pastu doktor boleh plak cakap anak awak nie disyaki dapat penyakit kaki,tangan dan mulut...erk..tapi masa tu zameer takde la berbintik bintik lagi badan ke tangan or kaki dia...doktor kadang2 tak boleh dipercayai sangat..erk..hehehe....

pastu cik mai buat cara kampung je..mintak air kat pak imam selang sebuah rumah cik mai nie..bagi zameer mandi dan minum,alhamdullilah kuar abis semua bintik merah kat seluruh badan zameer..pastu bagi dia minum air kelapa..yang bestnye bila dah keluar semua bintik zameer dah tak demam dan....yang terjadi adalah mulut beliau sangat macam BERTIH JAGUNG la sekarang...adoi anak mama sorang nie....

kat sini cik mai bubuh gambo beliau semasa kena demam campak..tapi tak clear sangat..henpon cap ayam...hahaha

nampak tak bintik bintik merah tu?

sila abaikan sopa cik mai yang dah terkoyak tu..hehehe

cian...malu tak mau tunjuk muka...

agak2 boleh ilang ke kesan bintik2 nie...

hai..saya dah sihat...


p/s- hehe...sekarang baru nak hapdet...

2 comments:

armouris said...

terjumpa info ni, juga pasal demam campak… sharing is caring :) - Demam Campak Berjangkit

Cik Mai said...

thanks for sharing..nanti cik mai jenguk ye...