TABUNG ZJ

Thursday, January 19, 2012

DIET UNTUK SIHAT DAN KURUS

Cik mai sekarang sedang giat mengKURUSkan badan yang sudah menGAJAH ni kan...nak bagi naik badan senang je makan je banyak-banyak, tapi kalu nak KURUS memang la payah...tak makan banyak pon tak jugak turun berat badan cik mai ini..bukan ape cik mai sakit hati bila tengok angka kat penimbang tu...tertera 60 an, kalau dulu berat badan 50 an je...

Badan pon dah rasa tak sedap, macam dah berat sangat..ini tidak buleh jadik..PENYELESAIAN harus dicari...LANTAS, cik mai pon mengambil la TEH ORANG KAMPUNG bagi mengurangkan berat badan cik mai ini...baru bermula hari isnin yang lepas cik mai amik...nanti kita tengok hujung bulan nie ada penurunan ke tak..

Inilah rupa teh nye..
.
Cik mai juga mengambil krim ATIKA BEAUTY...untuk buang lemak-lemak tepu...hehehe....

Tapi, permakanan harus dijaga..cik mai kena elak makan yang berminyak..tapi tula, kat opis nie makan pagi memang tak leh terlepas dari makan berminyak, nampaknye cik mai kena makan OAT la,..cik mai baca banyak gak tips2 sarapan yang sihat.. jom terjah

p/s- raya cina nie cik mai lik kelatan..selamat bercuti kepada semua rakan2 bloggers..

1 comment:

Myra Jay said...

Selamat berdiet ye :)