TABUNG ZJ

Thursday, November 10, 2011

Irwansyah - Cinta Lama Bersemi Kembali

                                                                                                                                                                                                                        
Bertemu denganmu sekian detik
Cukup membuatku
Mengingatkanku pada saat dulu
Kita berdua menjalin cinta

Kurasakan getaran itu ada
Saat kau menatap
Dan berikan senyummu padaku
Mungkin saja kita kembali

Benci aku
Kar'na jatuh cinta padamu
Bekas kekasihku
Cinta lama bersemi kembali

Akan kulihat kesempatan ini
Baik atau tidaknya untuk kita
Kembalikan cinta kita dulu
Yang pernah terputus

Bila cinta lama kembali bersemi
Bukan satu dosa ataupun bencana untuk kita
Coba saja, biar ku coba

Benci aku
Kar'na jatuh cinta padamu
Bekas kekasihku
Cinta lama itu mungkin saja kan kembali
Lagi bersamamu, bekas kekasihku

Layan jap lagu yang gini..hehe...sebenarnye motip cik mai publish
lagu nie untuk bagi tips macamana kita nak melupakan
seseorang yang istimewa yang penah hadir di dalam hidup kita
..mungkin sekarang BELIAU telah menemui seseorang yang
lebih bagus dari kita (tak da jodoh la tue)..dan kita pon telah
menemui seseorang yang lebih menerima kita seadanya...
Memang cik mai akui susah untuk melupakan seseorang itu..
kita boleh je cakap dah lupa tapi dalam hati...hanya kita je
yang tahu.. Kita kena la menerima Hakikat...Semua yang
berlaku pasti ada hikmah disebaliknya..kan..kan...

TIPS UNTUK MELUPAKAN 

Belajar untuk melepaskan BELIAU
Kita beri ruang kepada diri kita dan BELIAU untuk mencari kehidupan masing2...Melangkah ke depan dan usah berpaling.

Buang Jauh jauh Kenangan
Jangan diingat kembali kenangan bersama BELIAU,
jangan pergi tempat yang meninggalkan memori
bersama pada masa terdekat (ubati dulu hati)..
Tapi tu la orang salu cakap tempat jatuh lagi dikenang,
ini kan pula tempat bercinta kan....

Berhenti berhubung
Jangan menghubungi sesama sendiri..kalau tidak kasih
pasti berpaut kembali..lain la kalau anda masih single dan
BELIAU masih single boleh la..kalau masing2 sudah berpunya...ermmm..SAYANGILAH pasangan anda..hehe

Berdoa yang Terbaik
Mendoakan BELIAU dan anda bahagia di dalam
kehidupan masing masing....

Belajar menerima pasangan
Kita perlu menerima pasangan dengan seadanya..
sesungguhnya dia telah diciptakan untuk kita..
Kita hanya mampu meraNcang..
Jodoh PERTEMUAN semua ditangan TUHAN.......

P/S - Sayangi lah SIDIA yang sentiasa berada disisi kita
ketika senang dan susah...CINTA lama usah dikenang...

4 comments:

Alin's In D House said...

wah cik mai sempat lagik mengimbau zaman centha dulu tue sambil banyak kerja sekolah. hehehehhe... betul tue sanyangilar n kenanglar selalu yang sentiasa berada di sisi kita ketika senang dan susah!

Cik Mai said...

hehe...sambil wat kije skola..sambil berblog..

Hana Soffelia said...

Owh.. terkenang kisah lama. Kita xde plak lagu tema. hehe

btw, tak pernah dgr lagu ni.

Cik Mai said...

hana - mai pon baru dg rlagu nie..lagu tema time bercinta lain..jiwang2 punya..hehe