TABUNG ZJ

Monday, October 10, 2011

Eh mana cincin kawen ko?

adoyai...salu sangat cik mai di tanya soklan sebegitu..hehe...bukannya cik mai xnak pakai cincin kawen tue...tapi cik mai ada la alasan yang munasarawak dia..hehehe...alasan2 cik mai...adalah

  • kerja kerani kena tebuk lubang pakai single hole puncher tue..penah batu cincin tunang cik mai tercabut pasal guna puncher nie..so cik mai da serik...(kalo kat kampung cik mai, konduktor bas je guna pucher cam tue..utk tanda tiket kita da beli tue..)
  • cik mai nie kan pelupa,..(kang g amik air semayang bukak cincin terus lupa pakai, kat umah pon kalau pakai cik mai akan letak merata..hehe)
  • leceh nak wat keja kalo pakai cincin nie...(bagi cik mai la,orang lain xtau la)
begitula kisahnye....tapi kalo pegi kenduri kendara cik mai pakai la..kadang2 terlupa gak..hehee....tapi cincin tue memang penting n wajib pakai ke?...cik mai xwat research lagi pasal nie...nanti cik mai kaji ye.....

3 comments:

Myra Jay said...

Ooo macam tu, sayang gak kan kalau batu terkeluaq, so baik simpan leklok kat rumah kan ;)

Alin's In D House said...

cik mai: cicin? saya simpan dalam peti takut buruk nanti.. sayang sangat nak pakai "sentimental value" tue!

alimaz kembara terasing said...

buat macam saya... gantung ja kat rantai leher.... hehehe saya juga tak suka pakai cincin... rimas.... kalau bukak mesti lupa nak pakai balik....