TABUNG ZJ

Thursday, August 4, 2011

"GIVEAWAY : cenderamata CAMERON HIGHLAND dari Normala Ali"


Hari nie cik mai nak masuk contest lagik..hehehe..jom la join skali cik mai nie kawan2..kot2 ada rejeki kita leh menang kot...

Cik Normala kita nie suh citer pengalaman g cameron highland katanyer....cik mai banyak kali jugak naik ke sana..maklum la sepupu ada keja di sana..kitorg salu je pow dia....dia keja kat bahagian dapur so salu la kitorg dapat makan free haha....tapi yang the latest cik mai pegi bulan februari aritue...sepupu cik mai kawen kat hotel sana..jgn tanya hotel ape pasal mmg cik mai xhengat punya...lalala....

kitorang dapat la satu apartment homestay..best sgt..ada makcik, ada opah ada sepupu cik mai...masak ramai2...beli je barang kat pasa Brinchang tue..pastu masak la....memang superb la makan ramai2..sejuk nya usah citer la..memang tido berselimut...pagi tue rasa macam xnak mandi jer..sejuk giler air dia..memang kena mandi air panas...cik mai kan berdarah B memang xtahan sejuk punya olang....sepupu cik mai tue kawen ari ahad..so dapat la bermalam satu malam..

tapi sebenarnya cik mai xplan pon nak tido  kat cameron highland masa sepupu cik mai kawen tue..ingat nak balik hari je..cik mai naik cameron pagi sabtu tue, ingat petang nak balik kl..last2 setelah dihasut oleh makcik ku akhirnya cik mai sekeluarga tertido la disana. (dengan sehelai sepinggang nye..da kena  beli baju tshirt i love cameron yg berharga 10 hengget tue..sluar lagi n etc..).baju nak pakai kenduri nasib ada baju makcik cik mai..pow je dia..nasib satu saiz...hehe..lagi satu yang selamba katak je cik mai nie PONTENG KLAS...
padahal ari ahad tue cik mai ada klas lagi kat uitm shah alam tue..siap ada test..tapi selamba je la..(amik test ari lain, n kena sound ngan lecterur..padan muka)..sepupu kawen punya pasal sanggup ku redahi itu semua..cewah!
sekian..terpanjang lew plak...

http://kopicawan.blogspot.com/2011/07/giveaway-cenderamata-cameron-highland.html

gambo weeding sepupu cik mai..xclear pasal guna hp je..
 ~cik mai yang berbaju ijau sebelah tue zameer n encik asben cik mai~

6 comments:

normala_ali said...

heheheh memang sejuk pon.. kt sane memng best rasa xnk blik
thanks join..
GA update..
http://kisahkauakudankancil.blogspot.com/2011/08/senarai-nama-hadiah-giveaway.html

kakyong said...

singgah sini... gud luck utk GA ni

Cik Mai said...

normala...- ada harapan x cik mai menang hihi...

kak yong - singgah selalu pon xpe..cik mai lagi suka...

nursakinah said...

salam....thanks ..sy dah masuk blok akak~^^...

douzo yoroshiku!!

Cik Mai said...

sakinah - tima kasih daun keladi..hihi

normala_ali said...

tahniah anda menang (^_^)
http://kisahkauakudankancil.blogspot.com/2011/08/pemenang-giveaway-cameron-highland.html