TABUNG ZJ

Friday, December 6, 2013

Takde Tajuk

Sekarang ni asyik nak merajuk je ngan en Asben...padahal takde menda pon...Penyakit merajuk ni masa mengandung je cik mai dapat selalunya...agaknye dah dekat la tu nak mengandung nie..hehe..amin 

Semalam balik kerja merajuk lagi sebabnye...En Asben call masa cik mai tengah bawak keta...tu je..tetibe je rasa nak merajuk...(sebab fikir bahaya la nak angkat tepon masa tgh drive)...punyala tak logik sebab nak merajuk..tapi tak tahu kenape..balik terus merajuk...nak kata sebab cik P, dah abis dah..tak kan Post Menstrual syndrome kot..ada ke?.. 

 Entah la simptom merajuk memang sedang melanda diri cik mai tika ini...tapi bukan dengan semua orang ye!..dengan En Asben je..haha!... 

 Sekian Terima Kasih... 

 P/S - Sekadar luahan Perasaan yang sedang ntah apa-apa ntah ni...

No comments: