Skip to main content

Posts

Showing posts from December, 2013

Bye Bye 2013

Wah...cepatnye masa berlalu..tup tup dah sampai penghujung 2013..kejap je kan...
Tapi Alhamdullilah..Cik mai bersyukur sangat tahun nie macam2 rezeki kegembiraan yang kami sekeluarga telah kecapi...Harap-harap ada rezeki yang lebih baik untuk tahun 2014 pula..InsyaAllah..usaha dan Tawakal...
Kehidupan masih seperti biasa...bekerja tatkala ramai orang bercuti hujung tahun begini..sedih :'(...sebab cuti takde..kalau masih ada cuti dah lama Cik mai pergi bercoti-coti Malaysia...(Takpe la simpan duit banyak-banyak sikit nanti tahun depan Cik mai nak bercuti pulak....)
Persiapan persekolahan anak..erm...bayaran yuran nampaknye dah naik harga..tapi itulah semua benda dah naik kan , logik la jugak tadika pun nak naik harga kan..Alhamdullilah Zameer akan bersekolah di Tadika yang sama jugak tahun depan...sebab dia dah ramai kawan di sana jadi Cik mai dan en asben sambung kan aje dia bersekolah di sana.....rasanya mau sampai umur 6 tahun pun bersekolah disana..hehehe...
Azam tahun depan..…

Takde Tajuk 3

“Bila Allah Tak Beri, Bukan Bermakna Allah Benci. Tapi Mungkin Ada sesuatu Hal Yang Allah Mahu Kita Mengerti. Bersangka baiklah Dengan Qada’ Dan QadarNYA. Kerana DIA Lebih Mengerti Malah Dia MAHA mengetahui.. “

Takde Tajuk

Sekarang ni asyik nak merajuk je ngan en Asben...padahal takde menda pon...Penyakit merajuk ni masa mengandung je cik mai dapat selalunya...agaknye dah dekat la tu nak mengandung nie..hehe..amin 
Semalam balik kerja merajuk lagi sebabnye...En Asben call masa cik mai tengah bawak keta...tu je..tetibe je rasa nak merajuk...(sebab fikir bahaya la nak angkat tepon masa tgh drive)...punyala tak logik sebab nak merajuk..tapi tak tahu kenape..balik terus merajuk...nak kata sebab cik P, dah abis dah..tak kan Post Menstrual syndrome kot..ada ke?.. 
 Entah la simptom merajuk memang sedang melanda diri cik mai tika ini...tapi bukan dengan semua orang ye!..dengan En Asben je..haha!... 
 Sekian Terima Kasih... 
 P/S - Sekadar luahan Perasaan yang sedang ntah apa-apa ntah ni...