Wednesday, September 25, 2013

Kidal

Salam semua, pagi ni cik mai nak cerita pasal "kidal"..bukan aper si Zameer ni cik mai tengok kidal pulak, semua benda dia nak buat guna tangan kiri..makan guna tangan kiri, selalu nak kena ingatkan dia guna tangan kanan..Kalau guna sudu memang guna tangan kiri..kalau guna tangan kanan dia kekok..kesian jugak so cik mai bagi dia guna tangan kiri kalau guna sudu....

Kalau menulis dan memegang benda semuanya kiri...takpela Zameer janji dia selesa dan tak menjadi masalah pada dia cik mai okay je...

Yang cik mai musykil nye...cik mai dan asben dua dua tangan kanan..camne zameer kidal ek?

Jom kita review pasal kidal ni nak?..

KIDAL


2 comments:

noly anna said...

salam.
ehehehe noly pun kidal jgk.kalau makan pakai sudu dgn garfu,mmg susah sgt gune tgn kanan.tp kalau makan guna tgn,memang otomatik je guna tgn kanan.mmg semua org kidal mcm tu kot.
nnt kalau free jenguklah blog noly ye www.nolyanna.blogspot.com

Mrs JZizan said...

@noly anna hehe.