Thursday, January 24, 2013

Rumah baru punya cerita

Fuhhh..penat saaangat hari ni...sempena dengan cuti Maulidur Rasul ari ni, cik mai ngan en asben sepakat untuk shoping cikit barang rumah...
Barang yang kami beli barang basic je..seperti periuk,kuali,pinggan dan lain lain lagi...hehe...rumah baru barang pun nak baru jugak...
Tapi beli camtu pun RM 750.00 jugak..huhu..duit macam air je sekarang ni...
Sabtu ni plan nak beli lampu dan kipas pulak..kat tempat orang cakap murah tu...House of Lighting...nanti cik mai hapdet ye...

1 comment:

Alin In D House said...

wow masuk umah baru siap periuk, kuali, pinggan semua baru... dasyat nie..