Monday, January 14, 2013

Rindu menulis

Lamanya cik mai tak menulis dalam blog ni...macam macam nak dicoretkan tapi takde masa nak menulis...alhamdullilah final exam da abis...last ari ahad (13/01/2013)
....harap pass la semua paper...amin..
Di opis plak cik mai ditransfer ke bahagian kewangan...oooo...memang menarik tapi buat sementara waktu ni cik mai dipinjamkan ke bahagian yang lain dulu...hehe...takpela..janji kita buat kerja kita dengan jayanya...
Azam tahun ni pulak...satu je..cik mai nak jadi insan yang berubah ke arah islamik sikit...mungkin dengan mengubah cara pemakaian dulu
.erm..maybe slow slow...tak mo pakai baju fit lagi (memandangkan umo da meningkat + dah gemok..) hehe
Urusan Rumah..erm setakat ni masih menunggu kunci...mood nk shoping barang umah pon blom mari lagi..hehe...nanti la citer..
Semoga tahun ni segala urusan cik mai akan dipermudahkan....amin...


1 comment:

Momma AA said...

rindu cik mai.. hikhik...

Best Friend sudah mari

setahun 4 bulan .