TABUNG ZJ

Tuesday, October 16, 2012

Cik Ti Oh Cik Ti

Sekarang ni rumah cik mai dah ada Cik Ti balik...dulu penah ada tapi kitorang pasang perangkap terus takde...sekarang ni kembali lagi pulak cik ti ni..adoiyai....

Kalau cik ti tak mengganggu kitorang takpe, ni sampai masukkan tulang ayam dalam almari baju Zameer..memang mendatangkan amarah pada cik mai!..huhu..dah la penat balik kelas tengok2 almari baju anak ada tulang temulang ayam.....dah satu hal kena basuh semua baju Zameer...

Tapi paling tak tahan Zameer sendiri nangis...siap cakap "Abis baju saya"..sambil menangis...huhu

Semalam cik ti tu telah menebuk 4 kampit gula 2kg yang cik mai simpan dalam almari dapur....geramnye.....memang kena buang la semuanye!..sayang tapi keselamatan diri kami sekeluarga lagi penting....phuuiii punya cik ti.....takpe..cik mai akan pasang perangkap lagi...siapla..operasi perang akan bermula....

Korang penah ada pengalaman cam gini tak ngan cik ti ni....

P/S - kerja sekolah banyak tapi otak lemau...

5 comments:

Momma AA said...

erkk.. buekkk.. geli kan cik mai.. btul tu.. pasang perangkap... bahaya kalo cik ti dah masuk umah.. nti dia kencing sana sini.. takut kita pulak terkena jangkitan..
semoga u menang dlm peperangan ini.. huhu

Alin In D House said...

yer ker mai. takut yer. aritue kat umah i ader jgk sekejap tapi dah pasang perangkap siap dapat satu terus takder. Skrg mungkin cik ti takut sebab dah ada kucing... Huhuhuhu. kalo berani jgk cik ti masuk mau si piko kerjakan sampai lunyai.... Hohoho

-gedek! said...

uncle suka cik ti...

tapi mickey mouse je la....

Myra Jay said...

Berperang dengan cik T memang memenatkan :)
Macam2 cara kami guna, pasang perangkap tak jalan, at last ada guna serbuk apa ntah tak ingat, letak je atas roti ke @ apa2 makanan, bila dimakan konpem 'piop' tp yg best dia akan piop kat luaq dan bukan dalam rumah.
Senangkan keje :)

Myra Jay said...

Hehee lawak tuk uncle ni..
Kalau camtu MJ pun minat Mickey Mouse jugak :D