Sunday, September 30, 2012

Pernah tak korang rasa?

SEtiap orang mesti ada tahap yang kadang2 kitabrasa dah sampai limit..btol tak...
Cik mai da mula rasa nak bertukar angin atau bertukar tempat keja...bukan apa, rasa macam tak dihargai pon ada...erm...nak naik pangkat pon susah jugak kat tempat keja cik mai ni...
Kena la bersabar sikit wahai hati...cik mai nak abiskan studi dulu pastu baru pikir nak pindah keja ni...Tadi dalam kelas HRM cik mai belajar pasal kadang22 kita suka tempat kije kita tapi kerja yang kita wat kadang2 kita xsuka...Lagi satu keja yang kita suka tapi tempat keja tak best...korang camne?

1 comment:

Alin In D House said...

Tular Mai alin pon raser nak tukar angin jgk. Yerlar kan raser borink giler kan... Hu3.. Tapi nak kerja mana yerk? hu3. Layan jerklar mai sampai dapat kejer lain.

Best Friend sudah mari

setahun 4 bulan .