TABUNG ZJ

Thursday, September 20, 2012

anak anak anak anak dan anak....

Zameer  sekarang nie dah semakin besar dan macam-macam ragam yang dia wat...kadang kadang cik mai pening jugak ngan ragam dia tapi...bila difikir2kan balik itu memang akan berlaku dalam setiap proses pembesaran semua kanak-kanak kan..huhu....

Kadang2 cik mai terfikir jugak...zameer ni kurang kasih sayang ke?..yela cik mai kan bekerja dan masih belajar, jadi masa tu kadang2 tak cukup untuk diri sendiri dan famili..memang cik mai akui,..sampai zameer kadang2 datang dekat cik mai kemudian dia peluk kita dan cakap " saya cinta mama"...bila dia cakap macam tu je..terus rasa sedih,kesal..mula la ingat apa yang cik mai marah, rotan dan buat tak layan kat dia....sedih kan....(tetiba je rasa macam nak jadi ibu/isteri sepenuh masa kat rumah..tapi keadaan belum mengizinkan lagi..)

Cik mai rasa anak kita memang sangat perlukan belaian kita..tapi mak2 macam cik mai ni balik keja terkejar2 nak masak, dan bermacam2 hal kat rumah tu..bila anak minta di belai mulalah menyinga jer..haha..Sekarang ni pon cik mai memang cepat marah..salah sikit je mula naik hangin..huhu....

Zameer yang mama sayangi....

mama janji akan luangkan masa untuk awak ye...nanti mama rancang percutian untuk kita bertiga ye...hope we can get quality time together....amin....

P/S - kelas dah start minggu nie..owhhh..tidakk...

1 comment:

Alin's In D House said...

huhuhu3 biasalar tue cik mai. budak2 nak membesar memang camtue. farisha pon asik nak mintak peluk jerk cam baby. hu3 alin pon layan jerklar... bab buat perangai tue pon samer agaknyer baru belajar kot. hu3. aper pon berilah kasih sayang kepada anak...