Tuesday, August 14, 2012

Turun sudah berat ..

Alhamdullilah...penurunan sebanyak 4kg...harap dapat la mengekalkan berat badan yang macam nie..hehe(tapi lepas raya confirm naik 2 kali ganda..kerana aktiviti masa raya adalah makan...makan..dan makan...)...dah lama cik mai nak kembali ke berat 50an..bulan puasa ni baru dapat ..hehe

Tahun ni cik mai beraya kat rumah mertua, baru kali kedua beraya di Kelantan...kemeriahan di sana memang tak sama macam kat negeri Perak, tapi yang bestnya bila raya kat Kelantan adalah.....Kutipan Duit raya Zameer..hehe,..dorang akan bagi duit merah je...jadi Zameer akan kaya bila raya di Kelantan....hehe

Tahun nie cik mai wat sepasang je baju raya, bukan apa nak kena berjimat..tak lama lagi rumah baru nak siap..banyak nak pakai duit..jadi raya kali ni memang ala kadar je...tapi untuk Zameer ada 2 pasang baju melaju dan 6 helai baju kemeja/Tshirt...untuk anak takpe la..budak budak memang akan cepat comot jadi kena selalu tukar baju..betul tak?...


No comments:

Best Friend sudah mari

setahun 4 bulan .