Monday, August 27, 2012

Kena Potong jugak..

Cik mai ni ada satu masalah bila balik je kampung..asal balik je pasti terkena...geram tapi dah tak boleh nak wat macam mana...kalau bukan tuan punya badan yang mengambil inisiatif sendiri tak kan berjaya punya la...yang geram nye orang sekeliling menjadi mangsa..sampaikan Zameer pon terkena jugak...

Cik mai dah mencari malam tadi, setakat ni ada 5...malam ni cik mai tak kira nak kena potong jugak..kalau tak memang tak akan tenteram hidup cik mai dibuatnya.....menggaru macam orang gila pon ada....gara gara KUTU eeeeiiiii...sangat menggelikan okay....waktu kecik dulu pon tak penah cik mai dilanda penyakit kutu nie...dah besar camni lak bole dapat....

Cik mai dah survey gak cara nak menghilangkan kutu kat kepala nie..harap harap berkesan la....hari hari syampu pon tak berkesan...kutu tak mati jugak....nampakanya rambut pon kena potong jugak...alahai tak boleh nak simpan rambut panjang...

okay..nanti cik mai hapdet lagi ye..

p/s - cik mai ingat Neil Armstrong dah lama mati..hehe..

2 comments:

Myra Jay said...

Alamak!! memang kalau kena ni tak tenteram hidup, Myra dulu kena masa skolah terus potong rambut pendek, hampir2 nak botak je ;D

FirZie83 said...

sedara saya dia buat cara spray ngn ubat nyamuk kat rambut pastu ikat ngn kain...mmg berkesan..nak kata ada -ve side effect..anak2 sedara saya tu suma nya belajar tinggi ada yg sampai oversea..cuba la cik mai..saya masa kecik2 pun makciki sedara tu pernah buatkan utk saya..so far..sihat walafiat lagik saya..hihi

© Copyright 2018 | ALL Right Reserved to Mrs Jzizan. Design By Nurrul