Tuesday, July 17, 2012

Krisis Air

Semenjak dua menjak asyik benda nie je diperkata dalam berita kan....cik mai sebagai penduduk selangor risau tau...yelah, mula la cik mai dok pikir macam mana nak hidup 10-20 tahun lagi nie..sekarang pon sudah tidak ada air...

Sekarang nie memang cik mai menjadi penjimat air..yelah...kita kan kekurangan air..kalau bole marilah kita bersama menjimatkan air...Tapi jangan sampai tak mandi pulak ye..hehehe....

Alhamdullilah..setakat nie tempat cik mai belum lagi dikenakan catuan air...walau macam mana pon sikap beringat tue kena ada kan...huhu..nasib baik jugak rumah sekarang nie memang ada tangki air...jadi ada back up la kalo air takde.....

Harap2 krisis air nie bole di tangani oleh pihak yang berkenaan...amin.....

p/s - masterchef..Dato' Fazley yang menang...suweet je tengok dia ngan famili dia..hehe

No comments:

Best Friend sudah mari

setahun 4 bulan .