TABUNG ZJ

Sunday, May 20, 2012

Zikir Terapi Diri Terbaik

Semenjak Astro Oasis mula menayangkan zikir dari Hafiz Hamidun, cik mai dah minat sangat...merdu sangat zikir zikir yang beliau alunkan...tue yang cik mai terus mencari kat youtube..benda baik macam nie harus lah kita berkongsi bersama kan...cik mai rasa tenang je bila dengar zikir beliau..nak buat keja sekolah pon lega...terasa dipermudahkan....

Cik mai suka zikir Ya Latiff, tapi dalam youtube takde la pulak...nampaknya macam nak kena beli CD beliau nie..rasanya tak rugi kan??..Cuba la kawan kawan cik mai layan preview beliau.....

Astro Oasis memang terbaik, semua ustaz yang mengalunkan zikir semuanya merdu belaka....semoga zameer bakal menjadi seperti mereka..amin....cik mai paling terjatuh hati dengan bacaan Yassin ustaz Dzulkarnain...tapi sejak awal tahun ari tu Astro Oasis dah tak menyiarkan dah..huhu..sedih jugak..(sejak mula mengandungkan zameer cik mai dok dengar) tapi takpe, Astro Oasis gantikan bacaan Yassin oleh Imam Muda...


Jom Layan dulu...

klik sini ZIKIR TERAPI

No comments: