TABUNG ZJ

Tuesday, May 1, 2012

Akhirnya Naik Bas Jua

Semalam 1 Mei cik mai berjaya jugak bawak zameer naik bas..kitorang pegi midvalley je...nasib kitorang sangat baik sebab pegi balik bas ada je..pastu walaupon penuh dapat jugak tempat duduk...hehe...
cik mai naik Rapidkl...dah itu je yang ada kat area umah cik mai..dulu ada jugak bas metro,tapi skang da takde lak bas metro..maybe rapidkl lebih popular....

cik mai bukan suka naik bas nie..banyak sangat kenangan pahit naik bas masa duduk shah alam dulu..tapi sebab sejak duduk PJ nie bas senang je nak dapat...tu sebab cik mai okay je bawak zameer naik bas..kalau tak jangan harap la ye....

jom layan...
zameer xceria sangat pasal demam xbaik lagi....

wif mama

wif mokcu

zameer...

2 comments:

Myra Jay said...

Baiknye Zameer dok dalam bas, mungkin sbb tak sihat kot kan, kalau tak mesti ceria je dia :)

Cik Mai said...

tula myra..pas je 2 3 hari dia kena demam campak..hehe..pas nie nak bawak lagi dia naik bas..mana tau g penang ke..leh g umah myra..hehehe