Skip to main content

Posts

Showing posts from March, 2012

Zero feat Jozan - Anak Kampung @ Final Raja Lawak 6

Hepi bufday zameer 2 tahun 3 bulan

Zameer,
hari ni genaplah awak 2 tahun 3 bulan...
Awak semakin lasak dan mam tengok awak da mula mau berkawan dengan orang....
Perkataan dan sebutan awak pon semakin fasih walau ada baper perkataan yang kadang2 mama tak paham::sowi sayang....
Cuma awak ni agak sensitif la sekarang? Nape ek?
Itulah perkembangan awak setakat ni...

Perbualan mama n zameer
mama:sape nama mama n papa
zameer:jijan n cik mai

kalo nak g beli barang dapur lak..
Mama:kita nak g mana?
Zameer:medin(mydin)
mama:rumah kita kt mana?
Zameer:taman medin
mama:atoi,la...bukan,medin tapi medan....

Barang2 punya cite lak,
zameer:mama mcd
mama:nanti mama beli ye
zameer:mama,ada coklat
mama:nanti mama beli ye
zameer:mama ada sungai
mama:mana?zameer nak mandi sungai tak?
Zameer:nak..nanti mama beli ye
mama:erk...

Zameer oh zameer..bukan suma benda boleh kite beli..hehe..

Sekian.

Lagu APe?

Sekarang nie zameer suka la menyanyi...lagu yang dia hafal balik kampung dan enjit2 semut...lagu terkini dia ikut yang hujung2 je...adoi la anak mama nie...Minggu lepas cik mai pegi Cameron Highland kat sana sempat la gak kitorang berkaraoke..jom layan....






p/s - HEBAT jugak anak mama nie menyanyi..

Mari Berkelah Di Hentian Tapah

p/s - siap ada pelancong dari Korea (satu bas) yang turun berehat amik gambo kami sekerluarga..maybe dorang excited tengok kitorang atau dorang cakap kami nie mencemar alam..ala negara dorang kan bersih...hehe..Tapi kami bersihkan tau semua nie selepas makan...yang penting enjoy!

Aktiviti Hujung Minggu Zameer