Saturday, February 25, 2012

Semalam adalah hari terakhir cik mai berkhidmat di bangunan opis lama,.hari isnin dah kena berkhidmat di bangunan baru..sedih jugak rasa nak tinggalkan opis lama,terlalu banyak kenangan yang manis..ni baru berpindah bangunan,kalau berpindah kerja macam mana lah agaknya?..
masing2 masih belum bergelar mommy lagi except baju biru tue single mingle lagik..hahah (2008 masa nie..)

comei tak kami...

nie plak tahun 2012...kami da bergelar mommy da..tapi maintain kan..hahaha..tapi baju kuning a.k.a shida single lagi...

pose kali terakhir di building lama...sedey sangat...

3 comments:

Ley Rashid said...

kalau pindah keja ada dua benda satu gaji bertambah dan dua kena jadi kanak-kanak tadika baru nk kenal kekawan

Cik Mai said...

yeke..hehe...

Momma AA said...

cik mai... i sebak la pulak tgk gmbr kita tu.. apa2 pun semoga tahun ni lebih baik dari tahun sebelum2nyer kan.. i loike this entry... <3 <3 <3