Wednesday, February 22, 2012

Cinta Hati Mama

Selamat hari jadi 2 tahun 2 bulan kat cinta hati mama a.k.a zameer..erm, dah besar tak boleh nak panggil baby lagi....nukilan nie mama titipkan buat qeqe zameer ye...bila qeqe zameer da pandai baca boleh la jenguk blog mama nanti...

qeqe zameer...

awak dah pandai sekarang nie..semakin hari ada je aktiviti awak...pastu mulut asyik nak menceceh je..tak henti henti nak bercakap,..sekarang nie qeqe zameer dah pandai mandi sendiri..pandai tekan sabun dan lumur kat satu badan..mama bangga dengan perkembangan qeqe zameer sekarang...Syabas qeqe!

tapi sekarang nie awak kuat merajuk la(mewarisi mama nie..hehe),mama salah sikit je awak cakap "tak nak kawan lah..pastu duduk jauh2...tunggu mama pujuk baru awak nak kawan mama balik...(ngada2 la awak nie..)

mama akan hapdet aper perkembangan qeqe bulan depan plak..erm sepatutnya mama kena hapdet setiap kali bufday awak  kan..takpe,pasni mama akan hapdet setiap 22hb mengenai perkembangan awak...

sekian...

p/s-lama tak menulis skang nie...

4 comments:

nkara said...

bijak dah zameer kan? qeqe qeqe ni... ada berita baik ke mai??? hahahahaha...

Cik Mai said...

hahaha....aku saje je praktikkan mandarin kita..kang takut lupe...

Alin's In D House said...

hehehheheh. zameer pandai merajuklar. Farisha tak pandai langsung merajuk. Asyik nak melekat jerk kat mama. Manja sungguh macam baby 1 tahun. Ekekekke

Momma AA said...

owh.. qeqe tu abg ek cik mai?

Best Friend sudah mari

setahun 4 bulan .