TABUNG ZJ

Thursday, February 2, 2012

Alhamdullilah...

Selamat kembali bekerja setelah bercuti 1 hari....tidak terlewat rasanya untuk cik mai ucapkan selamat hari Wilayah kepada warga Wilayah..

Semalam walaupon bercuti, ck mai tak duduk rumah pun...KL je cuti kan jadik cik mai amik kesempatan untuk membuat pelbagai urusan di Selangor..hehe...dapatlah mensiapkan beberapa urusan yang penting...alhamdullilah...semua  urusan dipermudahkan semalam....

Bebe zameer pon suka sangat la sebab dapat berjalan sakan kan...pastu petang2 cik mai dating kat Sunway Pyramid...ingatkan pegi hari biasa tak ramai orang hurm ramai jugak......takde parking...berpusing pusing cari parking...Bosan betol...

P/s - hati berlagu girang...

1 comment:

Momma AA said...

Syukur dpt cuti 1 hari smlm ek... hehe.. dpt la settlekn apa2 yg patut... erm.. bebe zameer dah jadi toddler zameer dah.. dah boleh ada adik dah ni.. cepat skit peknen cik mai.. syoknyer i tgk kwn2 i yg lain peknen.. huhu...