Tuesday, January 3, 2012

Hapdet le sikit!

Lama benar tak hapdet blog..abis la berabuk blog cik mai nie...tak tahu nak menaip pasal ape..cik mai nak ucapkan kepada semua selamat tahun baru dan semoga tahun nie azam kita semua akan tercapai..InsyaAllah..

Tahun baru nie, cik mai tak pegi jalan mana mana pun...ini adalah kerna bebe zameer DEMAM...dia tak lalu nak makan, tak lalu nak main...dia cuma berbaring je...sedih sangat bila tengok bebe zameer jadi macam tue...Sunyi je  rasa rumah...sebab salu ada je mulut dia yang pot pet pot pet tue nak bertanya kat mama n papa...nia dia diam je...SUNYI sangat....

Cik mai belikan bebe zameer basikal baru..dia cuma tengok dan pegang je..tak lalu lagi nak main, cik mai belikan barang mainan yang lain..sama jugak dia tengok je...dia main kejap lepas tue terbaring balik...kesian sangat tengok bebe mama macam nie...

Doktor cakap demam virus nie memang macam nie..seminggu lebih baru okay..mama doa supaya  bebe zameer cepat sembuh...mama sayang bebe zameer!

P/s - Tak sanggup nak rasa sunyi macam nie lagi..kena bagi bebe zameer suplement la..xnak dia demam macam nie lagi...

3 comments:

Alin's In D House said...

selamat tahun mai. kesiannyer zameer. tak dapat nak main2 sebab demam. cik mai uploadlar pict basikal zameer ker, maser zameer naik basikal nak tgk. hehehehe..

Myra Jay said...

Moga bebe Zameer cepat sembuh, jgn lupa makan ubat ye sayang..
Kesian mama tuh :)

wardah @ fie shah said...

Shian bebe zameer. Get well soon sayang.

Best Friend sudah mari

setahun 4 bulan .