TABUNG ZJ

Sunday, January 29, 2012

TUTTI FRUITI

WOW HEBATNYE!

ZAMEER MAKAN DULU YE..

SEDAPNYE...


HASILNYE..LIHATLAH SEKALIAN..

TENSEN JE ZAMEER?

Saturday, January 28, 2012

Balik Kelantan (Day 2)

cantik je kan kek nie..sila lihat selepas nie...
zameer telah potong sebelum bufday boy potong kek..hehe
zameer jeling je dari jauh..
macam dia je yang nak tiup lilin tue..
memang dia hadap betol kek nie...
zameer xde kejap SEBAB dia wat HARTA KARUN la pulak...
zameer kembali..hehe

makan time
jemput makan semua
makan ye...(sila jeles)
zameer amik port baek untuk duduk..dekat dengan makanan..
bufday boy..pokyi
zameer pon nak jugak!

Balik Kelantan (Day 1)

ni adalah masa perjalanan nak balik Kelantan..banyak kenderaan...

da sampai kampung...harus lah posing sikit...gaya ape la zameer buat nie...
 
gambar sebelum bertolak ke Kelantan sebenarnya..makan roti canai dulu..peberet mama n zameer..hehe
Semenjak dua menjak ni cik mai takde perasaan nak keja... Masa cepat je sekarang ni...banyak lagi keja belum selesai..sampai balik rumah teringat kat keja..kadang2 jadi tensen pon ada..entah sampai bila nak berperasaan begini....kadang2 pikir nak berenti keja pon ada..nak siapkan suma keja pastu berenti dengan amannye...takde tingalkan kerja terunggak kat budak baru...entahla..layan je la..bagaimana nak harungi benda yang sama selama berpulluh tahun lagi...semoga dipermudahkan segala urusan kerja cik mai tahun nie...amin.... P/s - luahan perasaan terhadap mud keja..hehe

Friday, January 20, 2012

Jom Belajar Mengira bersama Zameer!

Selamat bercuti kepada semua..kepada yang pulang ke kampung, berhati-hati dijalanraya..ingatlah orang yang tersayang....

sempena cuti panjang nie..jom layan bebe zameer cik mai mengira..hehehe


p/s- sambil dia main..sambil tue cik mai suh dia mengira...hehe...

Thursday, January 19, 2012

DIET UNTUK SIHAT DAN KURUS

Cik mai sekarang sedang giat mengKURUSkan badan yang sudah menGAJAH ni kan...nak bagi naik badan senang je makan je banyak-banyak, tapi kalu nak KURUS memang la payah...tak makan banyak pon tak jugak turun berat badan cik mai ini..bukan ape cik mai sakit hati bila tengok angka kat penimbang tu...tertera 60 an, kalau dulu berat badan 50 an je...

Badan pon dah rasa tak sedap, macam dah berat sangat..ini tidak buleh jadik..PENYELESAIAN harus dicari...LANTAS, cik mai pon mengambil la TEH ORANG KAMPUNG bagi mengurangkan berat badan cik mai ini...baru bermula hari isnin yang lepas cik mai amik...nanti kita tengok hujung bulan nie ada penurunan ke tak..

Inilah rupa teh nye..
.
Cik mai juga mengambil krim ATIKA BEAUTY...untuk buang lemak-lemak tepu...hehehe....

Tapi, permakanan harus dijaga..cik mai kena elak makan yang berminyak..tapi tula, kat opis nie makan pagi memang tak leh terlepas dari makan berminyak, nampaknye cik mai kena makan OAT la,..cik mai baca banyak gak tips2 sarapan yang sihat.. jom terjah

p/s- raya cina nie cik mai lik kelatan..selamat bercuti kepada semua rakan2 bloggers..

Tuesday, January 17, 2012

ALHAMDULLILAH..

Tamatlah sesi semester ini..semalam last paper exam.....pasni cuma kena tunggu result dalam bulan Mac..haha..tak tahu la dapat ape ye..asik main je keja nye..result idak lah cantik...

Pastu cik mai baca la gosip blog arinie seronok lak tengok gaya baby tido...meh layan sama2 kat sini..MEDIA MALAYA...

bebe zameer tido cam gini..hehehe



Friday, January 13, 2012

Zoo kami datang!

Cik mai pegi zoo nie pada 26 Disember 2011 ari tu, tapi sekarang baru nak upload..agak lambat tapi bubuh la jugak..cik mai pegi berempat..boleh la..banyak jugak haiwan2 kat zoo kite nie..Zameer pulak takut dengan haiwan2 kat zoo..terutamanya CAMEL..tak tahu la nape ek?...

jom layan...harga tiket....dewasa RM 20, kanak2 RM 9 je....




p/s - keselesaan itu penting...

Thursday, January 12, 2012

Uh..senangnye soklan exam itu!...

cik mai memang sakit kepala..tadi masa jawab soklan peksa lagi la macam nak pengsan..so standby je la rm300 andai kata paper nie sangkut..hehehe..balik je umah, cik mai beli makanan untuk tenangkan fikiran...jom layan....


p/s - makanan yang berkhasiat bukan..hehehe...

Monday, January 9, 2012

Dividen dan bonus Asb

Wah..semua dok bercerita pasal dividen n bonus asb dari minggu lepas..cik mai baru hapdet buku cik mai...adala ckit...abis tue asik la kuar masuk je kejanye..mana nak dapat banyak..hehehe

p/s : pow adik cik mai..dia dapat banyak..hehehe

Thursday, January 5, 2012

Yeay esok Final Exam!

Dan...cik mai tiada mud nak membaca buku apatah lagi nak pegi exam esok..huhu...adakah kerana telah muak...da lama sangat belajar..tapi tak abis2 hehe..yelah, dari tahun 2007 sampai la 2012 nie..asyik belajr pastu pegi exam..lama2 da jadik tak kisah je ngan final..bukan tak takut tapi perasaan tu pudar..hehe...

cik mai memang rileks je..bangun pagi je baca buku..erk?..camne nak dapat result gempak nie..adoiyai!!

P/S - malas sangat rasanye nie....

Tuesday, January 3, 2012

Hapdet le sikit!

Lama benar tak hapdet blog..abis la berabuk blog cik mai nie...tak tahu nak menaip pasal ape..cik mai nak ucapkan kepada semua selamat tahun baru dan semoga tahun nie azam kita semua akan tercapai..InsyaAllah..

Tahun baru nie, cik mai tak pegi jalan mana mana pun...ini adalah kerna bebe zameer DEMAM...dia tak lalu nak makan, tak lalu nak main...dia cuma berbaring je...sedih sangat bila tengok bebe zameer jadi macam tue...Sunyi je  rasa rumah...sebab salu ada je mulut dia yang pot pet pot pet tue nak bertanya kat mama n papa...nia dia diam je...SUNYI sangat....

Cik mai belikan bebe zameer basikal baru..dia cuma tengok dan pegang je..tak lalu lagi nak main, cik mai belikan barang mainan yang lain..sama jugak dia tengok je...dia main kejap lepas tue terbaring balik...kesian sangat tengok bebe mama macam nie...

Doktor cakap demam virus nie memang macam nie..seminggu lebih baru okay..mama doa supaya  bebe zameer cepat sembuh...mama sayang bebe zameer!

P/s - Tak sanggup nak rasa sunyi macam nie lagi..kena bagi bebe zameer suplement la..xnak dia demam macam nie lagi...