TABUNG ZJ

Tuesday, December 13, 2011

Dinner

Malam nie opis cik mai dinner, tapi cik mai tak dapat nak pegi..atas sebab berikut :
1. badan tak sedap lagi (baru baik demam)
2. Suami demam lagi (nak kena bawak g klinik lagi nie...da 5 ari demam tak kebah2)
3. Bebe zameer sape nak jaga (ingatkan nak suruh adik cik mai jaga, tapi dia pon demam teruk)..

Pada kawan2 cik mai bergembira la malam nie ye....Beshnye artis paberet cik mai lak tu tapi xda rezeki...

p/s - tengah pikir...ape nak MASAK BELUT yang mak mertua cik mai bagi..dia suh bagi en asben makan,..sesuai untuk orang yang ada asma...."aiyak cik mai geli nengok benda lah tue..camne nak masak..."

8 comments:

Momma AA said...

alaa.. boring la cik mai x pegi..

Myra Jay said...

Bestnyer ada Dinner, tempat myra ni dah 5 thn takde dinner..huhuu


Cik mai, header tu cik mai leh refer entry myra
http://normj1001.blogspot.com/2011/12/header-sementara.html

Cik Mai said...

momma - i sedey xdapat join u all..huhu

Cik Mai said...

myra - ..yeke?..da 5 tahun xda,..ciannye...xper.harap2 tahun depan ada..opis cik mai nie tiap2 tahun ada..cik mai je tak rajin pegi

Myra Jay said...

opis kami ni semenjak gawat terus stop dinner2 semua..

Tak merasa la...huhuu

wardah @ fie shah said...

cik mai opis kat manakah?

Cik Mai said...

myra - xpe..kot2 pasni dorg nak wat lagi...

Cik Mai said...

wardah - opis cik mai kt kl sentral