Friday, December 16, 2011

Demam yang Panjang...

Minggu lepas, cik mai satu famili dilanda demam...cik mai kena demam yang sakit urat tue...memang menyakitkan, terasa bagai dicucuk cucuk kat bahagian belakang badan cik mai nie...pening nye kepala toksah nak citer la, hidung sumbat lagi....

En asben lak..demam sampai kena sedut oksigen,..yelah sampai tak boleh nak bernapas..cian lak cik mai tengok dia....hehehe....

Bebe zameer pulak demam agaknya da nak masuk 2 tahun nie...dia memang kalo nak bertukar bulan je demam...ermm,,,,da nak 2 tahun dah anak mama..kejapnya masa berlalu.......

Sekarang nie kami semua dah okay...harap2 tak kena lagi demam yang sebegini...semua pengsan susah jugak....hehe

p/s - tahun nie tak wat bufday party untuk bebe zameer..mama beli adiah n bawak pegi jalan2 ok tak?

2 comments:

QASEHNYA RANIA said...

mudah-mudahan .dan ciksu doakan semoga family cikmai sentiasa sehat ..amin

Cik Mai said...

amin...tima kasih ciksu..

Best Friend sudah mari

setahun 4 bulan .