TABUNG ZJ

Wednesday, November 16, 2011

Sambal kacang lagi...

Sebenarnya gambar sambal kacang nie dah lama amik..erm, masa balik kampung cuti Deepavali aari tue..tapi xupload2 dalam blog...sambal kacang nie dibuat khas oleh Maksu cik mai...tenkiu..marbeles mei sambal kacang mu.....

cik mai ape lagi, da lama ngidam kan..makan memang tak hengat dunia la...nie nasik cik mai pulak..haha..ada ulam,ada sambal mempelam lagi dan ada gulai pisang (request jugak) mengada btol la kan....
Pas kenyang makan, ape lagi pegi merayap la ke pekan Batu Gajah kesayangan...tak pegi mana pon,beli sikit barang keperluan dapur kat TF..gambar tak banyak pon amik..takde kamera kan...nie la ragam bebudak bila bawak pegi soping kompleks...adik cik mai dah macam bibik pon ada..hehehe


sekian..
p/s - kalau balik kampung ada je agenda nye wei...

3 comments:

fiQ'Ra said...

aduihhh... terliur pula bila tgk sambal kacang tu :)

Cik Mai said...

hehe..sedap tau..tapi kalo cik mai wat sendiri mesti xsedap..huhu

Momma AA said...

nyum2... sedapnyer...