Monday, November 21, 2011

iSnin yang sendu

memang sendu je ari senin nie..kepala cik mai pon sakit sangat sampai ke tengkuk sakitnye...tak tahu la nape, sekarang nie asal nak period aje..sakit kepala, hormon menjadi tak betol...dulu kalau nak period sakit pinggang atau sakit perut..sekarang nie sakit kepala yang teramat.....

p/s - sekian takda mud nak menulis...

6 comments:

Alin's In D House said...

biasalar umo dah bertambah macam2. jadinyer. erm u sakit tengkung ker? tue mmg part sakit yang alin paling tak suker... alin ader ubat sakit urat yang paling mujarab. tapi dekat rumah. kalo u nak. esok i bawak!

Myra Jay said...

Myra pun kekadang period sakit kepala + perut.. huhuu..
Normal kan kita ni perempuan..


Cik Mai, kalau sudi tlg komen banyak2 entry ni ye
http://normj1001.blogspot.com/2011/11/canon-eos-1100d-gadjet-impianku.html

wardah @ fie shah said...

kita ada tag cik mai ok..jgn sendu² dah..hehe

nkara said...

kena cek tu mai..mane le tau zameer nak dapat adik..huhuhu

Cik Mai said...

HEHE....hari nie da ok da..xde sendu2 lagi...

p/s - nkara taun depan je la zameer dpt adik kata nak sama2 121212..hehe

Myra Jay said...

Cik Maii, TQ ye tolong komen banyak2 semalam ;-)

Best Friend sudah mari

setahun 4 bulan .