Wednesday, October 19, 2011

Adoi Tintongnye Kepala!

Cik mai bercuti ari nie..cadangnya nak wat keja skolah yang berlambak lambak tu la....tapi sekali demam la plak...seram sejuk je badan cik mai nie..kepala pon tintong je.....

Bangun je pagi..terus siap siap nak pegi UITM,agenda utama adalah untuk istall SPSS dalam laptop..hehe...bawak keta pon tintong je..kepala rasa dizzy je...sampai sana kena tunggu lak technician dia..dorang kuar minum pagi...pastu cik mai pon g la makan kat kantin ngan bebudak fulltime..terasa diri ini muda sebentar..hehehe..tapi bestnya makanan dan air murah giler...Rm 5 je...kalo kat opis cik mai memang xdapat la...

selesai sume,cik mai balik umah..terus wat keja sekolah....pastu agak2 dah nak siap cik mai buat aktiviti yang paling best kat muka bumi nie a.k,a TIDUR..hehe....aman je rasa....

Malam baru pegi klinik...nasib demam xteruk lagi..bila cik mai cakap je pening doc tue terus tanya "when is your last period?...cik mai menjawab" i'm not pregnant la doc,i'm planning..hehe"....nape ek?..kalo kite yang dah kawen nie asal cakap pening je doc mesti saspek peknen...tidak betol itu sume...hehe...

p/s - sambung wat keja skolah lagi malam nie.....sambil berblogwalking...

No comments:

Best Friend sudah mari

setahun 4 bulan .