TABUNG ZJ

Friday, September 30, 2011

Nasi Lemak Kedai Gembira Shah ALAM...

Semalam cik mai nak pegi amik buku kat INED, Shah ALAM...Da setel suma cik mai pon ajak la en. asben g makan kat kedai gembira tersebut....dulu time2 muda mudi penah g situ...dulu la...(bler flashback sedih pon ada gembira pon ada...terimbau kenangan lalu...).....dulu pegi ngan orang lain..hahaha..skng pegi ngan en. asben la plak....

Pastu  bila da lama xpegi kan..haruslah kita aspect dapat makan sedap macam dulu2 kan...tapi sayangnya...rasa nasi lemak dia memang da xsama....da xsesedap dulu lagi......tak tau la kalau mulut n tekak cik mai je yang rasa macam tue...en. asben pon cakap macam tue..xbaper mantap nasi dia.. penat je cik mai pujuk en. asben singgah siap puji nasi lemak kedai ini sangat2 sedap tapi hampa.....

makan berdua je semalam ngan air tea o...suma skali rm 13.00...erks..rasa macam da mahal je nasi lemak dia..hehe...kalau sedap berbaloi baloi la jugak kan..nie nan ado je rasa dia......

Kalau korang nak rasa nasi nie leh la singgah di seksyen 3 shah alam......

p/s - gambo xda....n cik mai rasa cik mai patut beli kamera la...sebab banyak sangat event yang xda gambo gambi...


No comments: