TABUNG ZJ

Friday, August 19, 2011

Perangai orang

Cik mai nak citer cikit la pasal pagi tadi...kejadian nie berlaku dalam tren..cik mai marah betul kalau orang tue nak turun kat satu stesen pastu tolak2 orang...dey!..orang lain pon nak turun jugak xda la sampai tolak orang...pagi2 da kena maki hamun cik mai (dalam hati je)...

tu blom citer attitude yang xnak bagi orang mengandung dodok (ayat zameer), dorang kadang2 wat selamba je aka wat2 xnampak...alahai macam2 la perangai orang nie...tapi cik mai memang tabik la ngan orang yg prihatin...hehe...

Kalau citer pasal dalam tren nie macam2 hal yang cik mai penah alami...yang best x best...tp nak wat cmno tu je pengangkutan ke opis...huhuhu...nak bawak keta parking nan ado....

p/s - pagi nie duty usherer, sakit kaki cik mai berdiri lama....huhu..sat lagi nak g Jalan TAR..sopin time....hehehe...

No comments: