TABUNG ZJ

Thursday, June 9, 2011

Ilmu Pengasih

Hari ni cik mai nak kongsikan mengenai ceramah agama yang ustaz bagitau kat cik mai....topiknya adalah mengenai ilmu pengasih..kita amalkan surah al-baqarah,kemudian jadikan ia amalan selepas sembahyang. Lepas tu selepas sembahyang kita amalkan baca zikir Subhanallah Alhamdulillah Laa Ilaaha Illallah Allaahu Akbar..tiupkan ke telapak tangan dan usapkan ke bahagian muka dan kesuluruh badan..jika diamalkan insyaalah orang akan mudah menyukai kita..macam bile tengok muka kita orang suka je..hehehe...biarpon kita xlawa n xensem..


Amalan Harian
Jangan tido selepas pagi
Jangan tido selepas asar
Jangan tidur sekiranya tubuh terkena pancaran matahari
Nak tido basuh tangan , kaki dan muka..begitu juga seeloknya diamalkan apabila bangun tido..


Bagi yang belum bertemu jodoh
Ustaz ada bagi doa.tp cik mai xsempat salin..hehehe...doa lebih kurang begini..
Ya Allah sekiranya jodohku berada dimuka bumi ini, dekatkan dan pertemukan aku dengan dirinya


selain itu ustaz ada jugak cakap pasal gangguan jin yang menghalang dalam hal2 jodoh nie....
Pelalau - Jin yang menghalang
tugas jin ini ialah bagi orang tidak suka ataupon jin itu sendiri yang suka pada seseorang gadis atau teruna....so jin ini xbagi la orang lain suka...
Tanda2 - Melalui mimipi, gerak rasa
Cara merawat : Jumpa peramal perubatan Islam (Pendingding)


itu aje perkongsiaan cik mai untuk kali ini...nanti cik mai hapdet lagi oke...

No comments: